dijous, 13 d’agost del 2020

Primera moto, de retratista

 

anys 50
Fotògraf: Toni Vidal, Es Castell

"LA PRIMERA MOTO.
Foto premonitòria, no n'estic segur, però crec que la va fer en Toni Vidal d'Es Castell, crec que era un fotògraf de devora Ca na Segó, parlar de memòria té aquestes coses, jo devia tenir entre tres i quatre anys, crec que mo mare la va encarregar al fotògraf per regalar als avis.
He dit que era premonitòria, pel fet que sempre que puc vaig en moto, de més al·lot en bicicleta, un ferro, més tard, una col·lecció de mobilettes, dos o tres, una Honda, més bé una hondita, ara una SYM, en fa d'anys que vaig en dues rodes, cada dia m'agrada més. Heu vist que ben pentinat, i de mariner. És el destí." escrit que acompanya la foto. M'agrada com explica les històries en Tomeu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada