dijous, 8 d’abril del 2021

Sabaters de banqueta, Alaior

Victor Riudavets Gomila a la seva banqueta a la fàbrica Timoner España

Records de José Quintana:"... quan feia de sabater a can Timoner en Victor Riudavets i el seu pare Mevis Agnès feian feina a la mateixa banqueta... jo hi anava de mosso
Es mestre meu era en Coopernico, primer dins es Pati de Sa Lluna. Després es va traslladar al carrer de Sa Bolla. Me'n record quan ton pare feia sa mili i anava i venia de la mola en bici. Un quants anys al carrer de Sa Bolla fins que van inaugurar sa faabrica nova on hi vaig fer dos o tres anys mes... Uns quans noms de sabaters mestres meus: Coopernico,Perico Sintes i es seu fill en Lázaro, Pepe Pino, Julian Casado, Jaume Meloner, Mevis Pincha, Mevis Agnès i en Victor, Xec de Son Pons. De mossos en Jaume Olives Mir i jo. Se que faltan noms, pero d'açò fa 70 anys" (escrit el 2021)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada